מהו ההבדל בין עיסוי רגיל לעיסוי רפואי

ולמי מתאים כל אחד?

עיסוי עד הבית כאן עם התשובה!

אין דבר יותר מפנק מעיסוי מוצלח. זו מתנת יום הנישואין המושלמת. זה הפינוק האולטימטיבי ליום ההולדת של אשתך, או ליום כיף שלך עם חברות. עיסוי כזה טוב שנכנס לרקמות והשרירים ומשחרר אותם, עיסוי שאתם נכנסים אליו מכווצים, דואבים ודואגים ויוצאים כמו מלכים, כאילו אין לכם דאגה אחת על הראש. שעה אחת של שקט שמיימי, של גן עדן עלי אדמות.

אחנו בטוחים שתוך כדי הקריאה אתם מתחילים להרגיש את כל המקומות שתפוסים לכם בגוף וממש מתחשק לכם מסאג’. איך תדעו אם ללכת לעיסוי רגיל או רפואי? הכל נמצא ממש כאן בהמשך מאמר.

מהו ההבדל בין עיסוי רגיל לרפואי?

ההבדל העיקרי בין סוגים העיסויים הוא השאלה מהי מטרת העיסוי? האם המטרה היא הרגעת הגוף והנפש, או טיפול בכאב נקודתי והקלה על הכאב?

עיסוי רגיל, עקב מטרתו, יחלוש על כל הגוף, וגם על הפריפריה – כפות הידיים והרגליים, הראש והשיער, הוא אולי יכאב מעט במקומות מסוימים אבל יישאר בגבול הנעים. לעומת זאת עיסוי רפואי הוא ממוקד הרבה יותר – באיזור הדואב ובסביבתו הקרובה. הוא עלול להיות כואב מאד ולא מפנק, אבל יעיל מאד בהפגת הכאב.

סוגים של עיסוי רפואי

יש עיסוי רפואי שפונה לכאב זמני כמו שריר תפוס ברגל אחרי פעילות גופנית מאומצת שמטרתו להפיג את הכאב, ואילו עיסוי רפואי לטיפול בכאב כרוני הוא יותר תהליכי ומבקש להקל על הסבל של המטופל, אך לא מתיימר לפתור לו את הבעיה.